گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۹۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۹۰۱۹۹۹ مورد

مراسم تقدیر و تشکر و تکریم پرسنل پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع)

یكشنبه ٢٢ مهر ١٣٩٧ ساعت ١٠:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 898 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 در بیست و یکمین روز از مهر ماه سال جاری، همزمان با ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع)، مراسم تقدیر و تشکر از پرسنل پرستاری، با حضور ریاست،مدیریت،حراست بیمارستان و آقای فانی رییس اداره پرستاری استان، خانم مودتی  کارشناس دفتر پرستاری استان ، آقای حمیدی مدیر حراست دانشگاه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع) برگزار گردید.
در ابتدای مراسم، دکتر خراشادی زاده مترون بیمارستان، از کلیه واحدهای بیمارستان که در تلاش مداوم نقش ارزنده خود را در ارتقای کیفیت مراقبت،به خوبی ایفا نموده اند،  تقدیر و تشکر نمودند. همچنین ایشان، با توجه به اینکه امام محمدباقر(ع) پرچمدار گسترش علم در فرهنگ اسلام می باشند، شروع به کار کمیته های علمی، پژوهشی و کمیته احیا بیمارستان را اعلام نمودند.  
عضو هیئت علمی بیمارستان، با بیان اینکه عشق و علاقه، ازخودگذشتگی و ایثار از ویژگی های اصلی یک پرستار است، گفت:باوجود مشکلات فراوانی که این قشر فداکار روزانه با آن روبرو هستند، اما با فداکاری وظایف خود را انجام داده و کوتاهی نمیکنند.
در پایان مراسم، ریاست بیمارستان، از پرستارانی که cpr موفق داشتند، و افرادی که در بحران صندل آباد ایفای نقش نمودند با اهدا لوح تقدیر، تجلیل نموند. در این مراسم ابلاغ سرپرستار بخش ICU2 اقای مهدی شکاریان، ابلاغ سرپرستار داخلی 2 سرکار خانم  محبوبه حکیمی نجف آبادی و ابلاغ سرکار خانم سکینه ریحانی به عنوان سوپروایزر آموزش سلامت اعطا گردید.


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...